نور على نور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نور على نور

رئيسية المنتدىالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دلوعة ومجنونة

عضو جديد

عضو جديد
دلوعة ومجنونة

انثى
العمل/الترفيه : طالبة روشنة
رقم العضويه : 3

انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب Empty
مُساهمةموضوع: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالإثنين 14 يناير 2008 - 18:09

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ياللا يا شباب ياللا يا بنات استنوا مفاجأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأتى طبعا انتوا عارفينى مشوقة وعشان مش يجرى لكم حاجة انا جايبة لكم اجمل قصة حب فى الدنيا اللى يعرف عنها اى حاجة يقول وله بجد بجد جايزة من حسام المدير وطبعا لو مش دفع اقتلو ووووووووووووووووووه وانا المسؤلة عن الكلام ده وطبعا حسام مش هيحرجنى بس بجد ياللا خمنوا ايه هى القصة اللى انا جيباها لكم

دلوعتكم****دلوعة ومجنونة bounce Very Happy Razz geek
somy

عضو جديد

عضو جديد

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
رقم العضويه : 6

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالإثنين 14 يناير 2008 - 18:16

انا عارفة بس هبقا اقولك انتى عليها بينى وبينك واوعى تكونى بتهزرى احسن يقتلوكى انتى.
دلوعة ومجنونة

عضو جديد

عضو جديد
دلوعة ومجنونة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالإثنين 14 يناير 2008 - 19:25

لالالالالالالا يا سومى احنا هنا نعمل على الشفافية وانتى كده هتخالفى القانون وبكده احتمال تتقتلى
حسام

المــدير العــام

المــدير العــام
حسام

ذكر
العمل/الترفيه : حارس مرمى جامد
رقم العضويه : 1

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالإثنين 14 يناير 2008 - 21:38

اكيد قصة الحب دي غير اي قصه
غييييييييير
قيص وليلى
عنتر و عبله
لكن دي قصة حب من نوع جديييييييييييييييييييييييييييييد
مشكوره لكن من الممكن ان اضطر لحذف الموضوع
https://nourel7ob.ahlamontada.com
snobiz

عضو جديد

عضو جديد
snobiz

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
رقم العضويه : 4

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء 15 يناير 2008 - 22:38

انا عارف قصه الحب دي بس دي بيني وبين حسام عشان كانت على ايدي
اوك ladies
باي
دلوعة ومجنونة

عضو جديد

عضو جديد
دلوعة ومجنونة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالأربعاء 16 يناير 2008 - 9:27

كلكم ساقطين لم ينجح احد ده اولا

ليه يا كابتن حسام تحذف الموضوع؟؟؟؟ مااظنش انه مخالف للقوانين

ثانيا ايه بقى التحالفات الكتير دى كل واحد هيقول للتانى بينهم وبين بعض هو انا عملت الموضوع عشان اقوى العلاقات بينكم ولا انتم كنتوا ستنين الموضوع عشان تتريقوا على بعض ده بخلاف ان الاستاذ حسام حدف جزء من ردى على سومى فشكرااااااااااااااااا يا كابتن

من فضلكم خمنوا اجمل قصة حب لانها فعلا اجمل قصة حب من البداية للنهاية وانا مش بهزر
snobiz

عضو جديد

عضو جديد
snobiz

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالأربعاء 16 يناير 2008 - 23:19

ياريت تقوليلنا عليها عشان انا خلاص نفسي اعرفهاواوعدك مفيش تحالفات تانيه
دلوعة ومجنونة

عضو جديد

عضو جديد
دلوعة ومجنونة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالخميس 17 يناير 2008 - 11:53

ياريت تقوليلنا عليها عشان انا خلاص نفسي اعرفهاواوعدك مفيش تحالفات تاني

ابداااااااااااااااااا لازم تتعاقبوا والله العظيم دى فعلا بجد قصة هتعجبكم جداااااااااااااا
snobiz

عضو جديد

عضو جديد
snobiz

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالخميس 17 يناير 2008 - 15:50

كفايه تعذيب بقى عشان انا مبستحملش..صدقيني مبستحملش
فياريت تقوليلنا بسرعه
دلوعة ومجنونة

عضو جديد

عضو جديد
دلوعة ومجنونة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالسبت 19 يناير 2008 - 10:50

ياااااااااااااه قلبى الطيب ده مش عارفة اعمل فيه ايه خلاص انتظروا يوم الثلاثاء الموافق

22/1/2008 واوعدكم هقول لكم اجمل قصة حب وانا واثقة انكم هتنبهروا بيها وده عشان خاطر مصطفى بس ياللا سلام
دلوعة ومجنونة

عضو جديد

عضو جديد
دلوعة ومجنونة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء 22 يناير 2008 - 12:38

انا جيت وبوفى بوعدى وجايبة لكم اجمل قصة حب فى العالم بس هحكيها بطريقتى *صلوا عالنبى* الحكاية بتبدء فى دولة عربية بنت كان عمرها 16 سنة تقريبا كانت بنت مصرية ولكن كانت مقيمة فى دولة عربية كان ليها صديقات فى المدرسة بس مش كان ليها اصدقاء ولاد
كانت متعودة ترجع من المدرسة تذاكر وتجلس عالنت وتشيت مع اصدقائها فى المدرسة وكانت بترفض اى اضافات من اى حد ما علينا** فى يوم قالت لها صديقتها فى المدرسة انها اتعرفت على بنت محترمة جدااا ومؤدبة ومتدينة ومن كتر كلام صديقتها عن البنت دى تشوقت ان تتعرف عليها وطلبت من صديقتها تعرفها عالبنت دى وفعلا تم واترفت عالبنت دى وفعلا كانت مثال للادب والتدين والاخلاق واعتبرتها اختها الكبيرة وكل ما تقع فى مشكلة تكلمها هى واستمر الوضع على كده فترة وهى كل يوم تحب البنت اكتر لحد ما فى يوم كانت المفاجأة affraid confused affraid دخلت تكلم البنت دى كعادتها ولقيتها فى حال مش على ما يرام وسالتها مالك قالت لها ان فى شئ هى مخبياها عليها ولازم تعترف لها بيه انها

ولد بس مش كان يقصد يخدعها وانه عمره ما قال لها حاجة غلط وهى اتصدمت وخرجت وهى مستغربة ازاى الادب والاخلاق والتدين ده كله يطلع من ولد وبعد فترة دخلت عالنت ولقيته سايب لها رسايل كتير بيترجاها تكلمه ولو مرة وفعلا حصل واعترف لها انه بيحبها وانه معجب باخلاقها وللاسف البنت كانت فعلا اتشدت له وحبيته وبدءت قصة حب بريئة عالنت وبعد فترة البنت شعرت انها بتخون امانة اهلها وان اهلها لو عرفوا هتخسر ثقتهم فيها وانها بكده بتعمل علاقة حراااااام وبعد فترة تفكير دخلت وسابت له رسالة اقسمت له فيها انها عمرها ما حبت ولا هتعرف تحب حد زى ما حبيته ولكن استمرارها معاه يعنى خيانة اهلها وانها بتقع فى علاقة حرام وان حبه مش يستاهل يكون الشئ الحرام واستحلفته بالله ما يحاول يكلمها تانى

ومرت الايام ورجعت مصر ودخلت كلية الهندسة ويشهد الله انها لم تفكر فى يوم او ليلة الا فيه وظلت تحلم وتتعذب وتتمنى اليوم لعل المحال يتحقق وتقابله يوما ما

وذات مرة كان مطلوب منها تعمل بحث فى احدى الشركات وفعلا راحت الشركة عشان تعمل البحث وهى هناك نسيت كشكول معاها ولاقاه شاب كان بيشتغل فى الشركة وتردد يفتحه ويدور فيه عن اى حاجة توصله لصاحبة الكشكول عشان يرجعه لها وفى الاخر فتح الكشكول وكانت المفاجأة affraid وجد اسم البنت ومعاه ايميل هو نفس الايميل اللى كان بيحب صاحبته هو الولد اللى حبها من 5 سنين وانتظر رجوع البنت عشان تسأل على كشكولها وفعلا رجعت وسألت عالكشكول وقالوا لها انه مع شاب هناك وراحت وكانت المفاجأة كانت اجمل مما تخيل الولد وفضل واقف متسمر متنح لها وهى مستغربة وخدت الكشكول ومشيت وهو سال على عنونها وراح هو واهله يتقدموا لها وعجب اهلها وراح ابوها يسألها وهى افتكرت حبيبها وان كانت لم تنساه ورفضت ولما الشاب عرف صمم انه مش هيمشى الا لما يتكلم معاها الاول واهلها وافقوا بشرط ان يكون الكلام ادامهم وفعلا جت البنت ووقفت ادامه وسكتت وقال لها

- انتى مش عرفانى
- لا
- قال لها مين اللى سابتنى من 5 سنين عشان مش تخون امانة اهلها

وعندها وقعت البنت اغمى عليها ونقلوها للمستشفى وفاقت واتجوزوا وعاشوا فى تبات ونبات

******نستفيد ايه من الحكاية دى؟؟؟؟ ان اللى يسيب حاجة حرام عشان ربنا ربنا هيدهاله فى الحلال بس لازم يكون واثق فى ربنا وان جهاد النفس صعب جدااااا بس نتيجته اجمل

وبكده اكون اديت رسالتى ناحيتكم يا ولاد ووفيت بوعدى Razz I love you Wink
snobiz

عضو جديد

عضو جديد
snobiz

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء 22 يناير 2008 - 17:56

بجد جميله انما متستاهلش التحنيس ده كله
كان من الاول عشان بجد انا نسيت ان فى قصه اصلا
على العموم شكرا وياريت توافينا بالجديد
دلوعة ومجنونة

عضو جديد

عضو جديد
دلوعة ومجنونة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب   انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء 22 يناير 2008 - 18:10

بقى كده يعنى؟؟؟؟؟؟؟ طاب ماشى Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

انتظروا المفاجأأأأأ اجمل قصة حب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-